Για να μη χαθούμε...

Saturday, June 12, 2010

Χωρίς τον Νίνη η πρεμιέρα της Εθνικής

Δεν παρακολουθώ το ποδόσφαιρο, αν και στην οικογένεια είναι όλοι φανατικοί. Λέω ότι είμαι οπαδός συγκεκριμένης ομάδας, αν με ρωτήσεις, αλλά δεν έχω ιδέα για την πορεία της, τα αποτελέσματά της, τους αγώνες της. Ενημερώνομαι από τις ειδήσεις ή τα πρωτοσέλιδα. Καμία σχέση σου λέω με το άθλημα. Γυναίκα είμαι, εξάλλου...
Έχω όμως αυτήν την εικόνα της εθνικής μας στο απίστευτο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που της έδωσε τον μεγάλο τίτλο. Παρακολούθησα τοτε όλους τους αγώνες και πανηγύρισα, έξω στους δρόμους κάθε της νίκη.Ο βαφτισιμιός μου με περίμενε κάθε φορά που έπαιζε η εθνική να πάω στο σπίτι του να δουμε μαζί τον αγώνα, γιατί με θεωρούσε ... γούρι. Μπορεί να μην ασχολούμαι συστηματικά με το ποδόσφαιρο, αλλά η ... "παιδεία" προϋπάρχει. Έχω παρακολουθήσει πολλούς αγώνες στο σπίτι και δύο σε γήπεδο (ο μπαμπάς αποφάνθηκε ότι καλύτερα να μην εκπαιδεύομαι και στα συνθήματα της κερκίδας)! Άρα μπορώ να παρακολουθώ και μάλιστα να παθιάζομαι σαν φανατικός φίλαθλος (τόσα χρόνια πείρας...).
Έτσι και σήμερα, στις δυόμιση το μεσημέρι θα στηθώ μπροστά στην τηλεόραση με αγωνία. Εύχομαι να είναι καταρχήν ένα καλό παιχνίδι και φυσικά να νικήσουμε!

Σκέφτηκα ότι ίσως η πληροφορια στον τίτλο να σας είναι άγνωστη, γι' αυτό και η ανάρτηση, αφού ξέρω ότι το μεσημέρι πολλοί από μας θα παρακολουθήσουμε την πρεμιέρα της εθνικής μας.

No comments:

Post a Comment

Πορεία ελληνικού χρέους

Πορεία ελληνικού χρέους
(πηγή:http://www.troktiko.blogspot.com/)